A Selyemgyár Kulturális Negyed tágas, napfényes, több mint 60 méter hosszú rendezvényterme az emeleten helyezkedik el, és ideális helyszínként szolgál szakmai konferenciák, kongresszusok, szimpóziumok és nagyszabású üzleti találkozók megrendezéséhez.Egy légtérben közel 600 nm oszlopmentes terület található, mely akár 400 fő befogadására is ad lehetőséget. A konferencia termet 3 részre lehet osztani, ami így akár 3 különálló szekciónak is biztosít lehetőséget.
A terem, mely beépített színpaddal és a legújabb technológiai eszközökkel van felszerelve, ideális választás különféle eseményekhez. Legyen szó akár előadásokról, beszédekről vagy prezentációkról, a korszerű technikai háttér garantálja, hogy minden résztvevő tisztán és érthetően hallja az előadót, és a vizuális tartalmak is kiváló minőségben jelenjenek meg. A teremhez kapcsolódó drinkbár nem csak a frissítő italokról gondoskodik, hanem egy kellemes hangulatú találkozóhelyet is biztosít a résztvevők számára. Az innen nyíló teraszok pedig lehetőséget adnak a szabad levegőn történő pihenésre és beszélgetésre, ami kiváló környezetet teremt a kávészünetekhez vagy akár egy rövid társalgáshoz. A terem belső kialakítása rendkívül rugalmas. Az asztalok, székek és egyéb berendezési tárgyak elrendezése könnyedén módosítható, így a terem könnyen alkalmazkodik az egyéni igényekhez és különböző rendezvénytípusokhoz. Akár standok elhelyezéséről is gondoskodhatunk, amelyek ideálisak lehetnek kiállítások vagy vásárok számára. Rendezvénytermünk elhelyezkedése is gondosan lett megtervezve. A liftnek köszönhetően akadálymentesen megközelíthető, így minden vendég számára könnyedén hozzáférhető, függetlenül attól, hogy milyen fizikai állapotban van.
Igény szerint megtartható nálunk a kültéri céges rendezvény is. Tágas udvarunk ideális helyszíne lehet bármilyen kiállításnak, vásárnak.Van egy extra szolgáltatásunk is, ha valaki kisebb létszámú team-buildingben vagy üzleti összejövetelben gondolkodik, cégcsoportunkhoz tartozó 50 főt befogadó kirándulóhajónkon is van lehetőség felár ellenében egy különleges program lebonyolítására.
Eszközparkunk segítségével azon vagyunk, hogy megkönnyitsük ügyfeleink munkáját a rendezvényszervezésben. Tecnikai hátterünk szinte minden igényt kiszolgál kezdve a vendégvárás pillanatától az esemény végéig.
A rendezvényszervezés során fontos a gondos tervezés és a részletekre való odafigyelés. Mi nem csak szimplán egy rendezvényhelyszín vagyunk, hanem támogató partner is, aki segít a tervezéstől az előkészületeken át egészen a rendezvény lebonyolításáig.
Együtt átbeszéljük a rendezvény célcsoportját, milyen jellegű rendezvényről lenne szó, segítünk a részletes tervezésben, költségvetés elkészítésében is. Tudunk tanácsot adni promoció, és marketing szempontjából is, valamint ha szükséges a jegy értékesítésben is segítségre lehetünk.
A céges rendezvények során a catering szolgáltatás kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a résztvevők kényelmét és élvezetét maximálisan kiszolgálja. A Teleky catering olyan étel- és italszolgáltatást nyújt, amelynek célja az esemény zökkenőmentes lebonyolítása, az ízletes és változatos ételek kínálata, valamint a vendégeknek valódi élmény nyújtása. Mindig szorosan együttműködünk a partnerekkel a részletek kidolgozásában.
Menütervezés-Kreatív ételkínálat
Fontos, hogy az ételek és italok megfeleljenek a vendégek igényeinek és az esemény stílusának. Lehetőség van választani a hagyományos, elegáns vagy kreatív menük között. A díszítés és az ételek prezentációja is fontos szerepet játszik.
Italválaszték-Allergének, diétás igények
Csapatunk gondoskodik a változatos italkínálatról is. Választható alkoholos és alkoholmentes opció, valamint különleges italok, például koktélok vagy Gin Tonic bár is.
Mindig figyelembe vesszük az allergiákat és az ételérzékenységeket, valamint a különféle diétás igényeket, például vegetáriánus vagy gluténmentes étkezést. Biztosítjuk, hogy minden vendégnek legyen választási lehetősége.
A szállás kiválasztását gondosan meg kell tervezni, hogy a konferencia, vagy céges rendezvény zökkenőmentesen és sikeresen fusson le.
A helyszín kiválasztásakor fontos szempontok a szálláshely mérete, elérhetősége, parkolási lehetőségek és technikai felszereltsége. Szerencsések vagyunk, hiszen a rendezvényszervezési szolgáltatások mellett szálláslehetőséget is biztosítunk a minket megkeresőknek. A Szent János Hotel közel található a konferencia helyszínéhez, és elegendő számú szobát tud biztosítani a résztvevők számára.
Mindössze két perc sétányira található cégünk másik egysége, és a város első és legnagyobb szállodájaként lenyűgöző dunai panorámát kínál a résztvevők számára.
A rendezvény résztvevői három különböző szobakategória közül választhatnak, így összesen 49 modern, letisztult stílusban berendezett szobából álló városi és dunai kilátást nyújtó elszállásolási lehetőség áll rendelkezésre.
Céges események után a szálloda felújított relax oázisa tökéletes hely a pihenésre és regenerálódásra. A finn szauna, jakuzzi, infraszauna, valamint az otthonos lobbyban található olvasósarok mindegyike kiválóan alkalmas a kikapcsolódásra.
Amennyiben rendezvénytermünket választják, kedvezményes szállást biztosítunk a résztvevőknek. Az egyénre szabott árak tartalmazzák a reggelit valamint egyes szolgáltatásokat is.