Gyakran Ismételt Kérdések - Esküvő

1. Mikor kezdjem el szervezni az esküvőt?

A tapasztalatunk azt mutatja, hogy az elmúlt pár évben igencsak átalakult egy esküvő megszervezése. Régen akár 6 hónap is elég volt, most már előre 1-1,5 évvel elkezdik a párok a szervezést, és nézelődést. 

Ha valakinek megkérik a kezét például Valentin napkor, és még abban az évben szeretnénk összeházasodni, a helyszínek és szolgáltatók szinte 98%-a már foglalt, így ha ragaszkodik egy bizonyos zenekarhoz, vagy fotóshoz, valószínű várnia kell még egy évet. 

2. Hogyan válasszam ki az ideális esküvői helyszínt és szolgáltatót?

A helyszín – az esküvők alfája és omegája. Meghatározza a nap stílusát és tematikáját, hatással van valamennyi teendőre, és általában az egyik legnagyobb tétel az esküvői számlán – ezért kiemelten fontos melyikre esik a választás. Figyelembe kell venni mennyi főt tud befogadni, mit tartalmaz a bérleti díj, catering szolgáltatás elérhető e, van rendezvényszervezői szolgáltatás, légkondicionált vagy sem. Ezért az  első és legfontosabb az a helyszín lefoglalása. Ezt követően pedig a többi szolgáltatót is érdemes időben lefoglalni. Fotó/videó, zenész, Dekoráció-virág,cukrász, sminkes,  CM ha szeretnének. Sok extra szolgáltatással is bővült már a szakma, mint például selfibox bérlés, autóbérlés, egyéb látványelem bérlése, táncoktatás, illetve egyre elterjedtebb, hogy szertartásvezetőt is fogadnak fel a párok. 

3. Mi a menete ha érdekel bennünket ez az esküvő helyszín?

Elsőkörben, és ez az általános itt a weboldalunkon keresztül kell kérni egy ajánlatot, aminek a kiküldése után sor kerül a személyes találkozóra, ahol átbeszéljük a terem bérlés menetét, a szolgáltatásunkat, és persze együtt körbejárjuk a helyszínt.

4. Mit tartalmaz a terembérleti díj?

Nálunk a terembérlet tartalmaz minden berendezést, minden étkezéshez szükséges eszközt, az üzemeltetési költségeket,  nincsenek rejtett vagy plussz költségeink.Biztonsági és gondnok személyzet is támogatja a rendezvényt, hogy semmi ne zavarhassa meg az esküvőt és azt követő lakodalmat.Fontos számunkra hogy mind a pár,  mind pedig a meghívott vendégek maximálisan ki legyen kiszolgálva, és minden esetben jól érezzék magukat, ezért az esküvő ideje alatt takarító személyzet is jelen van. Tartozik hozzánk egy kültéri játszótér valamint egy beltéri játszóház is, így a gyermekes családok is szabadon ünnepelhetnek.

5. Van rendezvényszervezői szolgáltatás?

Van bizony, és tartalmazza a bérleti díj. A munkánk már elkezdődik ott, amikor először találkozunk, és végig kísérjük az egész szervezést, segítünk a szolgáltatók kiválasztásába,mindezek mellett átbeszéljük a nap forgatókönyvét is együtt. Az a tapasztalatunk, hogy ez egy nagyon fontos momentuma az egésznek, mert sok fiatal nem is igazán tudja egy esküvő menetét, az esetleges hagyományokat és hogy mire kell odafigyelni. Az esküvő ideje alatt is végig jelen vagyunk, és a háttérben támogatjuk a fiatalok nagy napját, vagyis segítünk a tervezéstől, az előkészületeken át, a lebonyolításig. 

6. Milyen típusú dekorációkat érdemes választani?

Szívesen adunk tanácsot dekorációban is, tapasztalt kollégánk akár elő is készíti az egész termet. Mivel a terem már magában is gyönyörű, így a dekoráción sokat lehet spórolni, nálunk nem kell takargatni semmit, vagy térdekorációra költeni. A székszoknyát és a textilszalvétát is tartalmazza a bérleti díj. Mindig az egyedi igényeket figyelembe véve rendezzük be a termet, hiszen minden esküvő más és más. Ennek a kitalálásban is segítünk.

7. Milyen étel-ital szolgáltatásokat lehet igénybe venni?

Nálunk adott és kizárolagos a Catering szolgáltatás, így azt már nem kell keresgélni, hiszen a mi a legjobbat hozzuk el számotokra a Teleky cateringet. A környékünkön ők azok akik professzionális szakmai háttérrel és a legkiválóbb ételekkel látják el  a vendégeket.

8. Hogyan tudjuk személyre szabni az esküvői menüt?

Esküvői menü ajánlatunkban több variációval jelentkezünk, melyek természetesen formálhatóak a pár egyedi igényei alapján. Általában megkérem a párt, hogy nézegessék, találják ki, mi lenne számukra a legszimpatikusabb, és ennek megfelelően állítjuk össze a menüsort. Számos lehetőséget kínálunk, vendégváró csomag, hazakísérő csomag, de ajánlatunkban megtalálható vegetáriánus/vegán ajánlat is. Töményital és folyó bor behozható a rendezvényre. Ajánlatunkban szerepel desszert is, de behozható saját aprósüti is.

9. Milyen zenekart vagy DJ-t, fotóst vagy videós szolgáltatást válasszunk?

Rengeteg szolgáltatóval állunk kapcsolatba, így is segítve a párokat abban, hogy a számukra a legmegfelelőbb személy fotózza őket. vagy készítse el a menyasszonyi tortát. Gondoljátok át, TI mit szeretnétek, szívesebben táncoltok élőzenére, vagy inkább a DJ által nyújtott zene amiben jól érzitek magatokat. Minden fotós és videós más, sokan dolgoznak párban. Mindegyikük másképp látja a párokat, ez a jó benne.  

10. Van lehetőség kültéri szertartás megtartására is?

Igen, szerencsére van hely bőven, így igény szerint megtartható nálunk a szertartás. Ehhez biztosítunk minden technikai eszközt, és nincs külön felára. Kérhető állófogadás, pezsgős koccintás is, tényleg minden kérésnek próbálunk eleget tenni.

Sőt van egy extra szolgáltatásunk is, ha valaki kisebb létszámú esküvőben gondolkodik, cégcsoportunkhoz tartozó 50 főt befogadó kirándulóhajónkon is van lehetőség egy különleges ceremónia megtartására, persze ez már plusz költséggel jár.

11. Szállást tudtok biztosítani?

Szerencsésnek tartjuk magunkat, hiszen valóban egy komplex szolgáltatást tudunk nyújtani, rendezvényhelyszín és szállás kombinációjában. 

Tőlünk mindössze 5 perc sétára található a Szent János hotel, a város egyetlen és legnagyobb szállodája, amely biztosítja a meghívott vendégek számára a nyugodt pihenést, és maximálisan kiszolgálja a párok igényeit. 100 főt tudunk fogadni. Amennyiben foglalto szobát, a nászutas lakosztályj ajándékba kapjátok a lakodalom éjszakájra. Nagyon jó kapcsolatot ápolunk a város másik szálláshelyeivel is, így ha időben egyeztetünk akár 250 főt is kényelmesen elszállásolunk.

 

Ez csak néhány példa a sok kérdés közül, amelyek az esküvő szervezése során felmerülhetnek. Az esküvői tervezés egy izgalmas és kreatív folyamat, és mindig fontos, hogy a párok olyan megoldásokat találjanak, amelyek a saját ízlésüket és igényeiket tükrözik.